نوشته شده توسط : نوبری

دیزاین اتاق خواب به سبک فرانسوی و پاریسی (16 مدل)

 
 
 

همیشه سعی ما بر این بوده که دیزاین اتاق خواب هایی را به تصویر بکشیم که با هزینه های کم دیزاین شده اند. با شرایط اقتصادی که امروز بر مردم کشورمان حاکم است مسلما هموطنان از ایده های ارزان و ساده بیشتر استقبال می کنند. ولی برای تنوع هم که شده بد نیست، سری به اتاق خواب عیان نشین ها بزنیم و چیدمان اتاق آنها را ببینیم. برای این قسمت، اتاق خواب های پاریسی را انتخاب کرده ایم که دکوراسیون سلطنتی دارند و هزینه طراحی آنها چندان به صرفه نیست. منظور از اتاق های پاریسی، اتاق خواب هایی هستند که به سبک معاصر که در کشور فرانسه متداول بوده است چیدمان و دیزاین شده اند. البته سبک پاریسی با نام دکوراسیون فرانسوی اتاق خواب نیز شناخته می شود.

دکوراسیون فرانسوی اتاق خواب دکوراسیون فرانسوی اتاق خواب

دیزاین اتاق خواب به سبک فرانسوی ریشه در تاریخ دارد پس چیدمان مبلمان های قدیمی و سنتی در آنها خالی از لطف نخواهد بود.

دیزاین اتاق خواب عروس به سبک پاریسی

کفپوش چوبی، معمولا پرطرفدارترین نوع کفپوشی است که در اتاق خواب های فرانسوی مورد استفاده قرار میگیرد. کنسول، کمدهای چوبی و حتی میز آرایش می توانند گزینه های مناسبی برای هماهنگی با کفپوش ها باشند.

دیزاین اتاق خواب عروس به سبک فرانسوی

لوستر کریستال، گزینه ای است که می تواند دکوراسیون فرانسوی و پاریسی اتاق خواب را سلطنتی تر جلوه دهد.

دیزاین اتاق عروس و داماد به سبک فرانسوی

متداول است که رنگ سفید، بازیگر اصلی اتاق خواب فرانسوی است ولی در این اتاق خواب روی رنگ های تیره بیشتر زوم شده است تا باور کنیم طراحی دکوراسیون چندان قانون خاصی ندارد.

دکوراسیون پاریسی اتاق خواب با رنگ صورتیدکوراسیون پاریسی اتاق خواب با رنگ صورتی

رنگ صورتی که روی سرویس خواب و پرده نشسته است لطافت های زنانه را بیشتر به رخ می کشد. برای دیزاین اتاق خواب به سبک فرانسوی می توان با میکس رنگهای کرم و صورتی روشن به یک دکوراسیون شاهانه و عاشقانه رسید که مناسب زوج های جوان است.

سرویس خواب اتاق عروس به سبک فانتزیسرویس خواب اتاق عروس به سبک فانتزی

دکوراسیون پاریسی اتاق خواب وابستگی خاصی به عناصر فانتزی دارد. چیزی شبیه به سرویس خواب سایبان دار که در این اتاق چیدمان شده است می تواند این سبک دیزاین را حسابی سیراب کند.

دیزاین تخت خواب

اتاق خواب های مستر یکی از بهترین جاهایی هستند که می توانند برای این روش دیزاین در نظر گرفته شوند. در این شرایط ، یک شومینه با قاب ابزار خورده و یک آینه منبت کاری شده، دکوراسیون اتاق را با اولین پرواز به سمت پاریس هدایت می کند.

دیزاین اتاق عروس

برای اینکه اتاق عروس، طراحی خاص و اعجاب انگیزی به خود بگیرد میتوان آینه دو متری را تا پشت سرویس خواب هدایت کرد. در دکوراسیون فرانسوی هم مثل دیگر روش های دکوراسیون داخلی نیاز به نقطه کانونی احساس می شود.

مدل دیزاین اتاق خواب

تخت خواب فرفورژه به سبب طراحی کلاسیکی که دارد می تواند یک گزینه ایده آل برای اتاق خواب فرانسوی باشد.

مدل دیزاین شیک اتاق خواب

سقف و دیوارهای قاب دار و گچبری شده سفید رنگ، همان چیزی است که شما را به هدفی که دارید نزدیک تر کند. سقف و دیوارهای گچبری شده، حال و هوای سنتی و کلاسیکی به فضای اتاق می دهند که با دکوراسیون فرانسوی به خوبی ست و هماهنگ می شود.

بهترین دیزاین اتاق خواب

دیزاین اتاق خواب به سبک فرانسوی

عکس دیزاین اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب عروس

پرده ها نیز نقش به سزایی در طراحی دکوراسیون پاریسی خواهند داشت. پرده های چین دار چند لایه که عمدتا رنگ بندی خنثی دارند می توانند نمای کلاسیک تری به دیزاین اتاق خواب بدهند.

تزیین اتاق خواب به سبک فرانسوی

دکوراسیون سلطنتی اتاق خواب به سبک فرانسوی

چیدمان اتاق خواب

قانون نانوشته ای است که می گوید دکوراسیون پاریسی، وابستگی خاصی به رنگهای سرد دارد. ولی کسانی که احساس می کنند می توانند با کمک روبالشی و روتختی تا حدی که ممکن است پای رنگ های شادی مثل سبز و زرد را به دیزاین اتاق خواب پاریسی خود باز کنند.

نشر اختصاصی : نوبرانه





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: